MoooolT Confooosaaaa iiii eeem sssento ssolaaa !!!!! :((((
Jo no tinc novio, pero tinc els amics/gues suficients, soc bastant tímida, i fa dies que ja m'agradaria tenir un novio. Se que sona molt infantil però hi han dies que necessito abraçar algun noi basicament perque de petita era "fea i gorda" i no li agradava a ningun nen pero tampoc hem relacionava molt es com si vaig perdre completament el contacte amb ells en paln de parlar i aixo (dit de una manera una mica exagerada pero esque noo ho sabria dir de una altra manerera) bueno llavors em faig fer gran......... l'estiu passat em vaig apuntar al gimnas per aprimarme una mica més pero en comtes d'aprimarme em vaig engreixar molt (+9kg)pero estava feliç no em va afectar molt. Però jo continuava anant al gimnas amb una amiga primeta i mona amb la que m'ho passava molt be. Evidentment tots els nois es fixaven amb ella i jo era la tipica amiga gorda i molt introvertida.Ara es estiu durant el curs em vaig aprimar (-10kg) pero jo em vull aprimar mes tambe he deixat part de la timidesa en banda pero amb les nooies mes igual perque no em fa tanta vergonya pero algun cop he lligat sense adonarmen (si algun nen em sembla guapu el miro i el requetemiro...) pero mai he tingut i un rollete, ni res de res.Tot i que he cabiat bastant i soc una niña indigo per bastantes experiencies de la vida quotidiana que pensava que tothom veia i sentia ademes que a varius llocs que he anat de coses d'aquet estil em deien qeu si ... fa que senti que ningu abslutament ningu m'entingui i aixo de pent de a qui li explico pensa que estic boja o no su creu.Ara encara tinc la sensacio de necessitar un noi que m'abraci i que em mimi. Que he de fer??? Perque ho necessito ( apart de que em senti sola)??
InterPersonal

Hola happyyyxD!
Sóc l'ELi AUlet. Psicòloga d'Interpersonal.
Primer de tot dir-te que és natural que sentis la necessitat de compartir moments amb un parella. El que no pots controlar és quan arribarà, però el que pots controlar és què hi poses de la teva part. Per exemple, si tens iniciativa per parlar amb nois que et facin gràcia, si ets tu mateixa, si fas el que t'agrada i llavors són moments on estem esplèndids i el bon rotllo que desprenem enganxa...etc.
Estar sols és una situació que hem d'aprendre a gestionar. Busca't projectes a fer i activitats per cuidar-te en els moments de soledat. La soledat forma part de la vida i tmabé ens hi hem de fer amigues.
Eli Aulet www.interpersonal.cat