Vull i no vull lalala
Hola, aquests dies he estat de colonies i he conegut a un noi. Ell és molt carinyós i sempre m'abraça i m'agafa de la mà. El que passa és que quan estic amb ell sóc feliç i emocionada. Però també em sento tímida quan en veritat no ho sóc. Jo mai m'he liat i quan se m'apropa molt a la meva cara em poso nerviosa i l'aparto. A més, jo l'he vist sent carinyós també amb altres noies i això em fot moltissim. Un amics que tenim en comú m'ha dit que amb mi és diferent i creu que li agrado però jo no se que pensar.
Els meus dubtes són: perquè l'aparto quan m'agrada que em toqui i em faci caricies? Creus que m'agrada? I creus que jo li agrado a ell?
Que faig per no posar-me nerviosa i no apartar-lo per instint?
InterPersonal

Hola katniss!
Sóc l'Eli Aulet. Psicòloga d'Interpersonal.
Doncs primer de tot és natural que estiguis nerviosa. Els nervis i timidesa en aquestes situacions apareixen de totes maneres, posa-li morro i veuràs com també ho pots anar portant bé. Per tant, els nervis marxaran a mesura que vagis fent passos!. Si t'agrada bé haurà de notar algun gest per part teva.
D'altra banda, er lo de la noies potser és que és carinyos amb tothom o que li agrada tontejar amb totes. Llavors hauras de decidir si estàs disposada a aguantar un noi així...
A poc a poc i al teu ritme. Digues el que vols i el que no, i vés al teu ritme.
Endavant