..
Hola.
Jo mai m'he arribat a agradar del tot, quan era molt petita ja em posava davant del mirall i ja deia que estava gorda. Desde fa un any i mig que la cosa va mes seria, primer nomes vigilava una mica pero cada cop va anar augmentant la obsessio, vaig començar a contar calories (ara ja no ho faig), feia molt esport i despres m'agafaven atacs d'ansietat i començava a menjar compulsivament, vaig començar a deixar d'esmorzar, despres a inventar-me que em feia mal la panxa per no dinar o sopar, quan havia de dinar sola no menjava o menjava molt poc. Al fer aixo em començava a aprimar pero llavors quan m'havia de venir la regla m'entrava moltissima ansietat i tornava a engreixar-me. Em vaig començar a deprimir fins arribar a tallar-me, primer era molt de tant en tant pero cada cop s'ha tornat mes una obsessio i ara no puc prescindir d'aixo, es l'unica manera que em desfogo. De tant en tant m'agafen mals de cap sense motiu, marejos i em costa molt concentrar-me. No crec que estigui tant malament pero unes amigues es van començar a donar conte i m'amanacen que si no començo a menjar be i tot que els hi explicaran als meus pares, no se que fer, la meva vida es una merda. Ajude'm sisplau. Gracies.
Sara Bujalance

Hola! Gràcies per compartir amb mi la teva situació, per tot el que expliques entenc que ho estàs passant molt malament i em sap molt de greu. De fet, per tot el que expliques és molt possible que estiguis patint un trastorn de la conducta alimentària. Els trastorns de la conducta alimentària són malalties greus que fan patir molt a la persona, i perjudiquen la seva vida en general. Però tot i ser malalties greus es poden curar si la persona demana ajuda. Per això és fonamental que, tal i com t'indiquen les amigues, parlis amb els teus pares. Sé que costa però ho has de fer. Tu no tens la culpa del que t'està passant i ells tenen dret a ajudar-te, tal i com t'agradaria fer a tu si ells tinguessin un problema. Parla amb els pares i deixat ajudar, és la única manera de recuperar el control sobre la teva vida i poder fer una vida normal, com les altres noies. Molts ànims i molts petons!! (Truca'ns a Fundació Imatge i Autoestima si necessites parlar: 93 454 91 09)