Amb sento gorda
Hola! Prefereixo no dir el nom i tinc un problema!
I es que jo amb veig gorda, no amb sento bé amb el meu propi cos i amb vull aprimar. Medeixo 1,58 i pesso 44kg. I és que al problema esque jo sempre he menjat poc però esque ara casi ni menjo, la majoria dels dies casi no dino, i si dino esque no amb puc acabar ni un plat de manjar, i mai sopu, nomes esmorzo i breno, també hi ha algun dia que si que faig els apats adecuats, però aquests en son pocs. I continu pessant molt! No sé que fer! Ajuda!
Sara Bujalance

HOla Ulaaliuu! El que has de fer és aprendre a estimar-te perquè el teu pes està bé! Estàs prima! No necessites aprimar res! Si aprimessis, de fet, podries tenir problemes molt seriosos de salut, així que treu-t'ho del cap! A més, per assegurar-te un bon pes només tens que ser constant en una alimentació equilibrada i fer esport de manera habitual. Cap altre cosa funciona, i encara menys menjar poc. Menjant poc només només aconseguim engreixar-nos a mig/llarg termini perquè el nostre cos "s'espanta" de rebre poc aliment i s'esforça en engreixar per tal de tenir reserves d'energia. Així que ja saps, menja bé, fes esport i estimat tal i com ets! El teu cos és prim! Molts petons!!