es tot el mateix?
Hola! Jo vaig fer una consulta fa mesos.Tu em vas dir que possiblement patia un trastorn alimentari, de fet jo ho vaig explicar a la meva millor amiga i sho va pendre molt malament, em va dir coses que potser eren certes pero sentirles d ella em va fer mol mal. I jo crec que he augmentat mig quilo, cosa que em costava mol gracies a ella. Pero em marejo sovint, i no trigo gaire estona a posarme be. I em canso mol rapidament, sense fer quasi res acabo morta, i al dia dia noto que no tinc ni força ni energia. De fet, si em donen un copet de res, no arribo a caure pero casi. Esta relacionat?
(Jo crec que amb l actitut he millorat. Ja no tinc aquella por a engreixar)
Sara Bujalance

Hola Noaa! Sí, tot això que descrius: cansament, manca de força i d'energia, mareigs... pot estar directament relacionat amb els problemes d'alimentació que estàs tenint, tot i que la teva actitud hagi millorat. Tot això ens està indicant que la teva salut s'està veien perjudicada i és molt important posar-hi solució. Per això el millor que pots fer és parlar amb els pares sobre el que t'està passant per tal de que t'ajudin a posar-te bé del tot. Ja vas ser molt valenta parlant amb la teva millor amiga, així que també ho pots ser amb els pares. De fet, fins i tot pots demanar-li ajuda a la teva amiga per parlar amb ells. Sigui com sigui, però parla amb ells. Costa una mica però un cop fet t'has tret un pes de sobre. Pensa que tu no tens la culpa del que t'està passant i ells tenen dret a ajudar-te com mereixes. A més, oi que si ells tinguessin un problema tu voldries ajudar-los? Ells també volen ajudar-te a tu. Molts ànims i molts petons!!