Que m'esta passan?
Jo nose que em passa, valtres ja hem vau dir que possiblement patia un transtorn, no em sento gens be amb mi mateixa, diria que em sobren uns 15kg pero ara he parlat amb una infermera, que hi tinc bastanta relacio i confiança i li vaig comentar si ella em podria fer una dieta,i sense cqp problema em va dir que si, pero no li he dit que hem fa una mica de por, perque sento que estare controlada pel pes i pel que haure de menjar i nose si aguantare, puc parlar amb ella les vegades que vulgui, perque sempre que pot m'ajuda pero esque em fa por, ja nose que hem passa, se m'esta fen un altre cop un cumul de problemes, tambe me de fer uns analisis avans de començar i em fa por de que em surti algo, la meva mare li va dir al metge que havia perdut molt de pes, i em va fer preguntes com: prens drogues? Fas algo d'amagat per aprimat? I clar.. depen del que surti als resultats vols dir que el metge es pensara alguna cosa relacionada amb un transtorn alimentari?
Gracies feu de molt ajuda!
Sara Bujalance

Hola lulli15! Gràcies a tu per compartir la teva situació amb nosaltres!. Aprofita la confiança que t'ha donat l'infermera i explica-li com et sents respecte al menjar i les pors que tens. Segur que t'entendrà, està acostumada a trobar-se amb aquestes situacions i t'ajudarà en tot el que pugui amb molta calidesa. Pel que fa al metge, no t'amoinis si et fa proves i surt alguna cosa. El metge no és cap policia, a vegades poden parlar de manera seriosa i una mica distant, però és un professional que treballa per a millorar la salut i el benestar de les persones. I això és el que vol per a tu, detectar si hi ha algun problema i posar-li solució. No et fotran cap bronca, només et donarà pautes i ajuda per estar bé. Per això és molt bona idea que tota aquesta por que tens respecte al menjar ho parlis no només amb l'infermera, sinó amb els pares i el metge també. Ells agrairan que hagis confiat en ells i t'ajudaran en tot allò que puguin. A més, ja veuràs com un cop ho hagis dit t'hauràs tret un bon pes de sobre. Molts ànims i molts petons!!