Massa prima? (molt urgent sisplau)
Hola, bé, doncs medeixo 1'70 i peso 46'6. El que pasa es que sóc prima per constitució, llavors per més que mengo no m'engreixo, estic bastant informada i sé que el meu metabolisme és perfecte i metabolitzo pràcticament tot el que menjo, i encara que el meu pes és baix, la meva salut es bona i la meva nutrició és bona. Tot i aixó, encara no em sento bé amb mi mateixa. Sé que fent esport es "guanya" pes perqué augmenta la teva massa muscular. Llavors la meva pregunta és, hi ha algun métode a part de l'esport per guanyar una mica de pes? O algún tipus d'esport concret per tonificar i guanyar massa muscular i pugui fer a casa?
Moltes gràcies!! Sisplau és urgent. Petons💕
Sara Bujalance

HOla! Qualsevol esport t'anirà bé per veure't millor. L'esport no engreixa, més aviat al contrari, però per persones primes que volen veure's amb més cos és perfecte també perquè l'activitat física els ajuda molt. T'aconsellari fer algun esport com classes de tonificació, o natació, per exemple, ja que t'ajudaran molt. I a part d'això recorda que és molt important menjar equilibrat, variat, de tot, suficient (sense passar gana), i repartit en 5 àpats (3 principals: esmorzar, dinar i sopar, i 2 complementaris: 1 a mig matí i 1 a mitja tarda). A més d'això, com que el teu pes és baix, també és important que consultis amb el teu metge per comprovar que el teu estat de salut està bé. Molts petons!!