Siusplau respon !
Hola, el meu nom es Mireia .La vertitat que ha casa meva amb sento molt apartada com si no fos res i la meva familia s'enfadan sempre amb mi i nomes amb diuen el que faig malament i nose amb sento molt sola i tambe les meves amigues m'han deixat de banda i amb sento molt sola .Nose que pensar ni que fer.
InterPersonal

Hola Mireia!
Sóc la Mariona Busto, psicòloga d'Interpersonal. Moltes gràcies per la confiança!
A vegades sembla que tot se'ns posi en contra, oi? Entenem com et sents, i no ha de ser gens fàcil sentir-se així, però nosaltres et recomanem que parlis amb amb la teva família. Busca un moment de tranquil·litat, on puguis parlar amb ells amb calma i sense interrupcions. Explica'ls com et sents últimament. També pots escriure'ls una carta. La idea és que trobeu la manera de millorar la relació i que tu et sentis millor.
Pel que fa a les amigues també pots provar de parlar amb elles, o amb aquelles que tinguis més confiança. Una altra cosa que pots fer és apuntar-te a alguna activitat que t'agradi per conèixer gent nova mentre t'ho passes bé. D'aquesta manera el teu estat d'ànim millorarà i ampliaràs el teu cercle d'amistat quasi sense adonar-te'n! ;)
Esperem que aquesta mala època que estàs passant se solucioni aviat!
Una abraçada ben forta i molt bon estiu Mireia!
Mariona Busto
@marionabusto
www.consultajove.cat