Vull que sigui meu!
Hola! Mireu, em dic Ània i tinc 15 anys. Fa uns mesos vaig començar a estar de "lio" amb un noi 5 anys més gran que jo i la cosa està en que crec que m'estic pillant d'ell, és a dir, m'agrada molt i cada dia tinc més ganes de que sigui meu. A vegades noto com si no li importés del tot i que em vol per passar l'estona. Vull demostrar-li que jo sóc tot el que necessita però no se com fer-ho i, a més, no ho he fet mai i crec que ell seria el noi ideal per ser el primer, però sempre que tenim l'oportunitat de fer-ho em tiro enrere perque em poso nerviosa i em fa vergonya perque no ho se fer! Porto ja un temps aixi i m'escalfo molt el cap! Com ho puc fer per no tirarme enrere? I sobretot, com puc demostrarli que sóc tot el que necessita? Ajudeu-me siusplau!
InterPersonal

Hola Ània!
Tu has de ser tal com ets, no has de fer res per demostrar-li que tu ets el que ell necessita. L'amor no es pot forçar... ni t'has de convertir en el que ell vulgui que tu siguis, només per no "perdre'l".
Has de tenir present que és probable que us trobeu en moments del cicle vital una mica diferents. Tu tens 15 anys, estàs a l'institut i encara et queden uns quants anys fins a acabar batxillerat. Ell amb 20 anys segurament està a mig camí de la carrera o acabant un cicle formatiu, o potser ja està en el món laboral. Amb això et venim a dir que el moment en el qual us trobeu els dos és bastant diferent i això pot dificultar la vostra relació.
Si notes que només et vol per passar l'estona és normal que et sentis així, amb dubtes i sense saber ben bé que has de fer. Nosaltres et recomanem que si tens dubtes, no et pressionis ni tinguis pressa per fer-ho, ja que és una decisió molt important que no s'ha de prendre per pressió o per complaure a l'altre. No li demostraràs que "tu ets tot el que necessita" tenint relacions amb ell. Per tant, veuràs que quan tinguis tots aquests dubtes de la vostra relació clars, sentis que no et vol per passar l'estona, et sentiràs més segura de fer-ho.
Una abraçada ben forta i bon estiu!
Mariona Busto
@marionabusto
www.consultajove.cat