Enamorada de dos i més problemes :(
Hola! Bé, venía aquí per preguntar una cosa... ¿Que faig si m'agraden dos nois a la vegada? Us explicaré la meva situació:
A sisé curs de primaria em va començar a agradar un noi de la meva clase. M'agradava moltíssim, i fins i tot el test m'ho diu! El que passa es que ell anava a un altre institut, cosa que em va deprimir bastant. Total, que al institut em va començar a agradar un altre noi (que al principi odiaba, típico cliché). Pero no se que em passa amb ell, m'agrada, pero també penso que no em convé (una vegada fins i tot va insultarme a una amiga!). Que faig???
I també, si hagués de sortir amb un dels dos en cas de que algún li agradés, em sería díficil, ja que encara estaría pensant en l'altre...
Bé, no embolico més la troca. Chauuu, adolescents!
InterPersonal

Hola HipsterHippie!
Sóc la Mariona Busto, psicòloga d'Interpersonal. Moltes gràcies per la confiança!
El que ens expliques passa més sovint del que ens imaginem. A vegades resulta complicat controlar els nostres sentiments i podem trobar-nos que ens agraden o atrauen dues persones al mateix temps. Quan passa això el millor és no posar-se pressa ni pressionar-se per haver de triar. Pren-t'ho amb calma i de mica en mica, i amb el temps aniràs descobrint quin dels dos t'agrada més. A partir d'aquí, i com bé deies, haurem de veure si els teus sentiments són correspostos amb els d'ell.
Expliques que hi ha un dels dos que no et convé i que fins i tot va insultar a una amiga teva... doncs valora tu mateixa si realment és ell qui t'agrada de veritat. Recorda que ningú ha de faltar el respecte a ningú, sota cap circumstància.
No tinguis pressa per haver de decidir. Si no ho tens clar, no vulguis córrer! ;)
Una abraçada i bon estiu!
Mariona Busto
@marionabusto
www.consultajove.cat