No vull perdre a la meva millor amiga
Hola! Doncs jo tinc 12 anys i tinc una millor amiga desde que teniem 2 anys, osigui que ara farà uns 11 anys que ho som. Sempre hem estat juntes, jo fa 3 anys em vaig canviar d'escola, de casa i de poble, però sempre em seguit en contacte.
Fara unes setmanes que està sortint amb un nen que apenes a vist una vegada però diuen que s'estimen molt i em fa ràbia perquè sempre està parlant amb ell i quan li estic dient algo no em fa cas perquè està parlant amb ell i estic molt preocupada perquè no vull que deixem de ser amigues i no la vull perdre per un noi, i esque es pasa molt de temps al dia parlant amb ell...
Sisplauu ajuda es que no vull perdre la meva millor amiga! Què he de fer?
InterPersonal

Hola Anònima18!
Sóc la Mariona Busto, psicòloga d'Interpersonal. Moltes gràcies per escriure'ns!
Entenem com et sents. Això que li passa a la teva millor amiga és fruit de l'enamorament. Sovint passa, especialment al començament de la relació, que només es té ganes d'estar i de parlar de l'altra persona.
Nosaltres et recomanem que parlis amb ella, li expliquis com t'estàs sentint últimament, i veuràs com us enteneu de seguida! Parleu-vos des del respecte i trobeu la manera de que totes dues us sentiu a gust. Fa 11 anys que sou amigues, és fantàstic, però també és normal tenir moments d'alts i baixos, per tant estigues tranquil·la i t'encoratgem que ho parlis tranquil·lament i amb calma amb ella.
Una abraçada ben forta i bon estiu!
Mariona Busto
@marionabusto
www.consultajove.cat