simpàtic però por amb les noies que m'agraden
Hola,
són un noi del 98, em considero bona persona i molt amic dels meus amics, sóc extrovertit, força llest i molt simpàtic, generalment no sóc gens tímid i sempre soc el que parlo en public de la meva colla o el que presenta a la gent. també tinc el problema de que em fa molta por parlar amb les noies que m'agraden. No em considero lleig, faig 1,78 i faig molt esport.
vull que m'ajudeu a parlar amb noies que em pugui agradar ja sigui anant de festa o un dia normal perquè sempre penso que no els agradaré o tinc por de quedar-me en blanc. Aquest sant joan en vaig trobar una del meu cole d'un any mes petit, ja me l'havia trobat algun cop per alla pero no li vaig dir res per por i no m'agrada gens aixo perquè amb la resta de la gent, tot i no saber qui son puc posar-me a parlar amb molta facilitat i fer-me amic seu rapidament.
Merci!
InterPersonal

Hola!
Sóc l'Eli Aulet. psicòloga d'Interpersonal.
Carai, doncs tens forces habilitats per no haver de patir tan per la por!
Joe t suggereixo que tot i els pensaments intentis fer experimetns!
A més és molt injust que pensis tot això. Jo si tingués aquests pensaments al cap també estaria molt "cagada"!!!
Pens que a vegades la nostra ment ens posa trampes! No cal fer cas sempre al qeu pensem, hem de veure la realitat!! Intena fer petits passos i veuràs com si no lligues un dia, l'altre si!!!
Tots tenim por al rebuig en aquestes situacions! És natural! però no podem deixar que les pors ens frenin!
Recorda: de fracàs en fracàs un es fa valent i, a més, les coses també oden sortir bé!
Endavant