nova moda...feederism
Bona tarda adolescents!
És la primera vegada que escric al consultori...
Dons mireu, jo tinc 16 anys i he descobert una nova moda que hi ha a Amèrica, que es diu "feederism" i que consisteix en engreixar i pujar de pes i ser obesa... i tinc dubtes de si fer-ho o no, ja que per una part es poc saludable i per l'altre m'encantaria poder engreixar per sentir la sensació de poder menjar el que vulgui sense preocupar-me si estic gorda...
Jo us recomano que investigeu sobre la nova moda, seria molt xulu que els adolescents catalans ho fessim!
Petoneets guapeets!
Sara Bujalance

Hola núria97! He sentit a parlar sobre aquesta moda. La veritat és que no t'ho recomano perquè la obesitat és un problema de salut greu. A més, també podria passar que no engreixis (engreixar més o menys depèn també d'un tema genètic), però degut a estar fent una alimentació desequilibrada, la teva salut es podria veure molt perjudicada, tant si engreixes com si no. De fet, fent una alimentació equilibrada i completa podem menjar de tot, de manera que podem menjar el que vulguem, sempre i quan respectem les proporcions que requereix una alimentació equilibrada, tal i com proposa la piràmide alimentària. Molts petons!!