Què puc fer per sentir-me millor?
Hola!
Només volia preguntar què puc fer per sentir-me millor amb tot el que m'ha passat, us explico. Les amigues que creia que eren les meves amigues em critiquen a l'esquena, passen de mi quan queden totes juntes i a vegades m'han mirat malament. La meva "millor amiga" ha passat de mi durant tot el curs per estar en un altre grup de noies, i jo, li he donat dos oportunitats més per no fer-me més mal i sentir que estic fent alguna cosa malament, però m'ho ha tornat a fer. La meva "parella" ,si es pot dir així, fa cinc mesos que ha començat a passar de mi i em va demanar distància, que tornaríem a l'estiu i jo ho estic passant fatal. Estic fent alguna cosa malament? Jo no els hi he fet res, i tinc aquesta angoixa si he fet alguna cosa que els hi ha molestat perquè s'hagin distanciat així. Sisplau, ajudeu-me perquè jo em sento molt malament amb mi mateixa ara mateix.
Gràcies.
InterPersonal

Hola Noia_1398!
Sóc l'Eli Aulet. Psicòloga d'Interpersonal.
Carai que comlicat! Potser els hi podries plantejar que no entens què passa, que no saps si hi ha hagut un malentès o si has algun cosa que no ha agradat per poder després també dir la teva.
A vegades tenim punts de vista diferent.
Ara si sents que això segueix i no hi ha manera de solucionar-ho. Vols seguir estant amb u grup on no se't respecte?
Si no en pots parlar, Intenta distreure't i distanciar-te uns dies d'aquest conflicte. A vegades deixat resposar els coses agafant un rumb més tranquil! Jo és el que et recomano!
Decideix tu també què vols i intenta obrir-te a nous grups! A vegades no és culpa nsotra, sinó que no van amb nosaltres alguns dels grups en els que estem
Endavant