Consell d'alimentació (10kg en 1 any)
Hola! Jo només volia dir la meva experiència per les noies que es preocupen tan pel pes..
El cas és que jo estava grassa, em vaig engreixar el començar l'adolescència, pesava 80kg, però era alta. Als 15 anys vaig decidir perdre pes de manera saludable, vaig anar amb una infermera al cap del meu poble i jo tenia tantes ganes de perdre pes que vaig aconseguir simplement com recomaneu vosaltres! Vaig aprimar 10 kg en un any i vaig seguir perdent 5kg més el cap d'un temps, tot això de manera saludable, fent un seguiment amb l'infermera i us he de dir que si realment teniu moltes ganes i ho necessiteu de veritat, perquè el vostre pes no és l'adequat, doncs sí que funciona seguir una dieta equilibrada i ja està! i per la meva experiència doncs que et segueixin va molt bé, perquè no se'n vagi de les mans, i a més ho fas més bé, i si tens un lloc on et controlen el pes doncs et motiva més per seguir vigilant saludablement, no sé si m'explico.
El meu problema és que després, quan em va dir que ja estava bé jo em vaig començar a obsessionar i es va tornar una obsessió, però bueno això és una altre cosa, us vull dir que li feu cas als consells que us donen aquí perquè tenen raó!
En fi espero que us hagi servit :)
Sara Bujalance

Hola! Moltes gràcies per compartir la teva experiència! És molt útil rebre testimonis reals de persones que han aconseguit un bon pes i una bona salut a través d'una alimentació equilibrada, només cal tenir una miqueta de paciència per veure els resultats, oi? :-)
Pel que expliques respecte a haver-te obsessionat, el millor que pots fer és parlar sobre aquesta obsessió i sobre com et sents amb els teus amics, pares i també amb l'infermera que et feia el seguiment, tots ells et poden ajudar a sentir-te bé i a evitar que l'obsessió es passi de la ratlla. Molts petons!!