Inexistència de vida amorosa?
Primer de tot, no sé si aquest dubte entra en aquesta categoria... Però bueno, aqui va.
Tinc casi 18 anys i durant la meva vida he vist com les meves amigues parlaven sobre el primer petó, el seus novios i fins i tot la meitat d'elles ja no són verges o estan a mig camí per perdre-la. Això és completament normal, però a mi no m'ha passat res d'això. És a dir, tinc algun problema?
Tots van creixent i veig com nenes més petites que jo ja van amb els seus primers novios i parlen sobre l'amor i sé que tot depèn de la persona i la maduresa d'aquesta, però crec que són com la resta o fins i tot a vegades més madura, però com tothom hi ha un equilibri. Llavors, que estic fent malament? A setembre començaré la uni i sento com si estigues perduda, com si haguès passat de ser una nena petita a una adulta i m'haguès saltat tota la part bona de crèixer. No només en l'amor, sinó en els somnis i totes aquestes coses.
Que puc fer per no sé "ser com els altres"?
InterPersonal

Hola secret!
Sóc l'ELi AUlet. Psicòloga d'Interpersonal.
Et proposo un exercici. Imagina que aqueta nit passa un miracle a casa teva i de sobte se't soluciona el problema. Ara respon-.te en una llista: què faries l'endemà ja quan et llevissis i tot el dia, i cada dia de diferent i que indicaria que ja ets com a tu t'agradaria?
no se : et lleveries cantant i et vestiries com vols, arrbaries a la uni i somriuries més, demanaries més plans per fer...
Fes una llista ben llarga i lalvors a posar-hi morro i anar provant coses de la llista!
Si t'esforces aniran arribant noves aventures a la teva vida!
Endavant