Diferencia d'edat
Hola mireu el que em passa es que m'estic enxoxant molt d'un noi que te 27 anys quan jo en tinc 16. Es massa diferencia veritat? A mi em consola que jo aparento 17 tothom mho diu i ell aparenta com 23-24 pero creieu que un noi daquesta edat es fixaria en una nena com jo? Segur que ell deu pensar que soc una cria... A mes a mes es el meu fisio llavors tampoc no se com parlarli diguessim fora perque no coincidim quasi enlloc pero es tan maco i perfecte.. No se quw fer no mel puc treure del cap.. L'hauria dagregar al facebook o aixo es de nena petita? Digueume el que penseu o algun consell siusplau. I percert, seria legal una 'relacio' o el que sigui en aquestes condicions?
Moltes gracies!
InterPersonal

Hola petitona,
Sóc la Laia Sala, psicòloga d'Interpersonal. Gràcies per escriure'ns.
Sempre hem sentit a dir que l'amor no té edat, però sovint una relació de parella no funciona per la diferència d'edat. Per què? Doncs perquè es viuen diferents etapes vitals i si els dos membres de la parella no estan en la mateixa... pot ser complicat. Segurament tu deus estar fent batxillerat o algun cicle formatiu, i per tant, encara estàs decidint quin és el teu futur professional i el teu projecte de vida. En canvi ell ja és fisioterapeuta i és possible que el seu projecte vital en aquest moment ja vagi encarat al desenvolupament professional i a un altre tipus de vida en família i amb els amics.
Sovint, amb les persones que són més grans que nosaltres, també s'hi barreja un alt grau d'admiració que podem arribar a confondre amb l'enamorament. Per tant... intenta ser conscient de la teva situació i poder posar distància abans no et facis més mal.
Una abraçada bonica!
www.consultajove.cat