Bullyng
ola bones... tinc un problema... els nens i nenes de la clase me fan bullyng aixo es normal? me peguen me insultes i aixo cada dia a cada hora i a cada segon.... no tinc ganes de viure daki poc em treure la puta vida d'asco k tinc va enserio ya no puc mes ssiuplau ajudeume siuplauuuuuuu no puc mes arribare a casa i algun dia estare cansada de la meva vida i me la treure i no falte molt per aixo.... ajudam siuplau ajudeume... NO PUC MES!!!!!!!
InterPersonal

Hola! Sóc l'Elisabet AUlet. Psicòloga d'Interpersonal. Entenc que tens molta ràbia al cos per tota aquesta situació que estàs vivint. Has de fer coses eprquè ho poguem canviar. Primer de tot, has de parlar amb algu que t'ajudi!! Estàs en una posició que tens tot el dret i has de demanar ajuda a família, professors, monitor, etc. Digua's com et sents, deixa que la gent t'escolti. No pot ser que t'acabis tractant a tu mateix amb tanta ràcia i amb aquests pensaments al cap. Entenc que no puguis més i n'estiguis fart!!! Però el que suposo el bulling és molt dur i a part de que tu mateix hi podràs anar fent coses, el primer pas és demanar ajuda!!! Tens dret a ser més feliç i hi ha molta gent que està disposada a ajudar-te! Si no saps com fer-ho: intenta ni que sigui enciar un email a un professor que tinguis confiança, o anar-lo a veure al despatx, o parlar amb algun adult que tinguis aprop i explica-li com et sents i la situació injusta que estàs vivint. Fes aquest primer pas, és la màxima i millor ajuda que et podem donar. Si un cop no resulta insisteix en que t'escoltin!! Pensa que estem aquí si necessites parlar més. Aquí et deixo la web i facebook per si necessites alguna cosa. Endavant! ELi Aulet www.interpersonal.cat/fcbk.Elisabet Aulet Psicòloga/ e.aulet@interpersonal.cat