Perquè em sento aixi?? :( :$
Hola!
A vegades, hi ha moments en els que m'agradaria desapareixer d'aquest món. Començo a donar voltes a les coses, i veig que la meva vida, a vegades, no m'agrada. No vull tenir una vida perfecte, però a vegades m'agradaria canviar-la quan veig que els altres tenen una vida millor que la meva, o al menys aixó sembla.
A vegades m'agradaria fer algo gran a la vida perque aixi la get se'n enrecordes de mi. No em considero una marginada ni res d'aixo, ja que també tinc els meus amics, novio (ara mateix), família... no es que tingui una vida desestrosa i desordenada ni res d'aixó. crec que tinc una vida normal, però a vegades m'agradaria canviar-la. Penso que potser, lo millor encara ha de venir, que ha mida que vagi creixent tot millorarà, però hem costa de creure.
Possiblament demani massa, i m'hauré de conformar en viure així. no vull una viure com els famosos ni res d'aixó. però comparo la meva vida amb la 'altre gent i la seva sembla millor, al menys a simple vista.
Per posar-vos un exemple: l'altre dia uns amics em van explicar que van anar a casa d'una "amiga meva" (no som super amigues ni res, però no em faig garie amb ella). La questió es que ella tot hi que no em faig ni res, trobo que "és millor que jo". Té moolts amics, es molt guapa, tothom pensa en ella a l'hora de les festes... Possiblement li tinc enveja, no se. La veritat es que no se ni perquè em passa aixó i penso d'aquesta manera. És molt complicat d'explicar exactament com em sento, però espero que ho entengueu... Gràcies ;)
InterPersonal

Hola!
Sóc l'ELi Aulet. Psicòloga d'Interpersonal.
Doncs potser es tracta d'una situació de certta enveja com dius. L'enveja és una emoció humana i pertant tots la sentim en algunes situacions. I, és cert que no senta bé.
El que penso és que estar-te comparant tot el dia és molt malaltis. Sempre trobarem a algu millor i a algu itjor, depèn de les ulleres que portem posades.
Centra't en tu i en el que vols aconseguir! Esforça't sanament per construir la vida que tu vols, amb el que puguis controlar. L'objectiu de voler ser tan guapa com un altra, o de que tots els amics et facin atenció er els festes, és molt comlicat, no es realista i no depèn de tu. Treu suc a la teva vida!!! Si et fixes en el que et falta semrpe viuràs insatisfeta i el teu futur no millorarà. Si vols que millori fes le que depèn de tu i accepta que no tot sempre ens va bé: a vegades no tenim suficients amics, d'altres no tenim parella, d'altres suspenm examens...etc.
No deixis que la teva felicitat depengui dels altres!
Endavant