0007
holaa!
bueno m'agrada un nen que te lamateixa edat que jo i fem basquet junts es molt guapo i molt amable el cas es k em sembla k va per mi pero avegades o dubto per que parla mes amb la meva millor amiga fins i tot ka convidata casa seva i em fa molta enveja!! pero jo li ja li diria que vaig per ell per el cas es que si em diu k no els hi dira en els seus amics i em començaran a vacilar i l'any anirem almateix insti que puc fer??
InterPersonal

Hola 0007!
Sóc la Mariona Busto, psicòloga d'Interpersonal. Moltes gràcies per escriure'ns!
Com saps l'única manera que tenim per saber si algú va per nosaltres, és preguntant-li directament a aquesta persona. Quan ens atrevim a dir a l'altre el que sentim hem d'assumir el risc de no ser correspostos, ja que si no assumim aquest risc, ens quedarem amb el dubte de saber què és el que hagués passat si li haguéssim dit.
Si encara no et sents preparada, no pateixis, no cal córrer! I no et preocupis pels comentaris dels altres, no té massa sentit que et vacil·lin pel simple fet de no ser corresposta. Més d'un s'hi trobarà en algun moment de la seva vida.
Que tinguis molta sort i ja ens explicaràs com va evolucionant la vostra història! :)
Una abraçada i bon estiu!
Mariona Busto
@marionabusto
www.consultajove.cat