Confusa
Hola!
Tinc un problema que no em trec del cap. Començaré pel principi; M'he enamorat d'un amic (ja porto temps enamorada) que fa molts anys que conec i ens portem molt bé. Estem súper bé junts i jo sóc molt feliç al seu costat. Problema: Jo tinc 17 anys i ell 45. A més, està casat i té dos fills. Primer vaig pensar que no, que eren fantasies meves i que era el típic amor platònic i impossible, el vaig intentar oblidar i tal. Però cada vegada que ens vèiem, m'enamorava més d'ell. I a més, alguna vegada em llançava indirectes. Jo em pensava que eren mal-interpretacions meves, però fa poc, se'm va declarar. Estàvem sols a casa meva i em va deixar anar que li agrado molt. També em va dir que no podem estar junts, perquè ell està compromès però que ell hi seria per qualsevol cosa que jo necessités, etc. Però poc després em va fer un petó i ens vam enrotllar. En aquell moment vaig veure que realment l'estimo i que vull estar al seu costat. Em va fer tant feliç! Penso en ell durant tot el dia i no me'l trec del cap. Ara cadascú continua fent la seva vida com abans (potser ens tornarem a trobar per repetir l'explicat anteriorment) però m'agradaria anar més lluny amb ell i després del que ha passat veig que potser és factible. Ara que sé el que ell sent per mi, que també li agrado, tot és diferent. Estic molt confusa, no paro de donar voltes a la situació. A més, quan no estic amb ell, estic com nostàlgica. Què puc fer? És possible la nostra relació?
M'agradaria que no publiquéssiu el meu nom.
Gràcies,
InterPersonal

Hola xiqueta!
Sóc l'Eli Aulet. Psicòloga d'Interpersonal. Doncs primer de tot tu ets menor i això s'ha de tenir en compte...
Per altra banda , ell sembla que t'ha dit que no vol deixar la seva vida, que està compromes, I dir aquestes paraules és molt serio.
Entenc que el peto t'hagi confos, és natural que pugui sentir alguna cosa per tu, però també cal acceptar els límits que ell ha posat. Jo et suggeriria que potser cal frenar la situació, eprquè sembla que si ell ja t'ha dit que no hi patiràs molt a canvi de res, o a canvi d'engrunes. Això no t'ajudarà per la teva autoestima. Ell ha set molt clar, t'ha dit que la relació no era factible.
Cuida't!