Es molt urgent:(
Hola, tinc 15anys, ja fa un mes que parlo amb un noi que no cunec molt. Bueno em va demanar un video de jo masturbanme i li vaig dir que ja li pasare..bff estic feta un liu, jo no li vull pasar pero si no li paso es ralla amb mi:(No el vull perdre, a mi m'agrada molt..ajudaaa
InterPersonal

Hola!
Sóc la Mariona Busto, psicòloga d'Interpersonal. Moltes gràcies per escriure'ns!
Tu mateixa ho dius: "no li vull passar". No sabem què ni qui hi ha a l’altre cantó de la pantalla (i encara que sabéssim qui hi ha, no sabem realment com és), per tant, et recomanem que MAI enviïs cap fotografia o vídeo per internet o pel mòbil. No se sap mai quin ús en pot fer la persona que la rep.
Si perds el contacte per no haver-li enviat el vídeo, ell s'ho perd! No demostres que t'agrada més o menys algú per enviar-li aquest tipus de vídeos.
Per tant, sigues molt prudent, ja que internet ha facilitat que aquest intercanvi d’imatges i vídeos pugui ser molt perillós... Així que et demanem que vigilis molt!
Una abraçada ben forta i bon estiu!
Mariona Busto
@marionabusto
www.consultajove.cat