Enamorar-se
Hola, fa poc hem va deixar d'agradar un noi de qui estava molt enamorada. M'en vaig "desenamorar" perquè a l'estiu vaig conèixer dos nois mes i be... el cas es que ara, que ja ni veig ni parlo amb els dos nois a vegades penso que tornaré a enamorar-me del primer noi. Com que això no vull que passi, em sento com obligada a enamorar-me d'un altre noi que no sigui ell. Què faig?
InterPersonal

Hola! Sóc l'Elisabet AUlet. Psicòloga d'Interpersonal. Ostres, sembla que estiguis obligada a estar enamorada. Pregunta't eprquè és una obligació això per a tu? L'enamorament és per gaudir, si ho vius com una obligació, et recomano que: PROHIBIT ENAMORAR.-TE! Toca estar per tu i enamorar-te de tu mateixa, dedicar-te temps a tu, a les teves aficions, amigues, família, hobbies i fer coses que t'agradin més enllà d'estar pendent de si t'enamores o no. Ja veus que van venint els enamoraments, mentre no n'hi hagi enamora't de tu i disfruta de la teva vida i de la teva gent! Endavant! Eli AUlet www.interpersonal.cat