M'ha bloquejat al whats
Fa 2 mesos una noia em va bloquejar pel Whatsapp, per motius secrets que no m'ha volgut dir, les amigues m'han pogut avançar de que ha sigut culpa meva i que no em desbloquejarà. A mi m'agrada aquesta noia i vull fer-li saber, i a més vull parlar-hi un rato per coneixe'ns millor... Ara com que hem acabat l'insti no la veig i a més quan la veia no em feia cas. Sé que és un assumbte díficil de tractar (vaja, per això ho poso a aquí) però si em poguessiu recomanar o bé dir-me el que he de fer us estaré molt agraït. Espero una resposta ràpida;-)
InterPersonal

Hola JoFra!
Sóc la Mariona Busto, psicòloga d'Interpersonal. Moltes gràcies per escriure'ns!
No podem saber els motius pels quals aquesta noia t'ha bloquejat en el WhatsApp si no és que trobem la manera de preguntar-li directament. No et culpabilitzis d'haver fet alguna cosa malament, si tan sols saps perquè ho ha fet...
Si vols fer-li saber que t'agrada pots escriure-li una carta i donar-li en persona, què et sembla? És important que primer de tot us conegueu una mica millor, per veure com van evolucionant els vostres sentiments, ja que si us coneixeu poc, potser ella encara no ha tingut l'oportunitat de conèixer-te el suficient per a sentir alguna cosa per tu.
No tinguis pressa, tot requereix el seu temps ;) Però si ella no té ganes o no vol iniciar una relació d'amistat amb tu, encara que sigui molt dur, ho hauràs de respectar, ella s'ho perd!
Una abraçada i bon estiu!
Mariona Busto
@marionabusto
www.consultajove.cat