Hola,
Em dic Carla i tinc 14 anys, i m'agrada un noi, el problema és que aquest noi s'envà de l'escola i no se com dir-li adéu, li he fet una carta (que sona molt friqui) i no m'atrebeixo ni a enviar-li, perquè ell és molt diferent de mi i em fa por la seva reacció. A part sé que mai li agradaré i m'entristeix molt.:(
Què faig?
Gràcies.
InterPersonal

Hola Carla!
Sóc la Mariona Busto, psicòloga d'Interpersonal. Moltes gràcies per escriure'ns!
Fa dies que vas fer-nos la consulta i no sabem si finalment vas decidir donar-li la carta l'últim dia de classe o no. És normal que estiguessis nerviosa per la seva reacció, això genera incertesa i a vegades ens pot fer dubtar. Esperem que fessis el que fessis la seva reacció fos bona!
De totes maneres has de tenir present que encara que marxi de l'escola podeu seguir mantenint el contacte. Avui les xarxes socials ens ho posen més fàcil! Si no tens el seu telèfon o correu electrònic intenta aconseguir-lo, d'aquesta manera podreu seguir en contacte :)
Per què dius tan clarament que mai li agradaràs? Com ho saps? No t'entristeixis per alguna cosa que encara no saps del tot cert. I encara que ell no senti el mateix per tu has de seguir endavant, ja que l'amor no sempre és correspost i amb el temps trobaràs una altra persona que desperti de nou sentiments en tu i qui sap si aquest cop és correspost ;)
Una abraçada ben forta i ànims Carla! Bon estiu!
Mariona Busto
@marionabusto
www.consultajove.cat