IMPOSSIBLE LOVE?
Hola !
Estic enamorada del meu professor de dansa desde fa cosa de 1 any, la cosa és que ens portem 5 anys ( ell en té 20). El conec desde que jo tenia uns 10 anys però fins l'any passat no vaig començar a sentir coses per ell. Durant les clases ell també em busca o quan em parla m'agafa de la cintura i més d'una vegada m'ha sorpres amb una abraçada o un peto a la galta abans d'actuar. No se que fer..! Es amb la única de la classe que es comporta així tot i que si li dic el que sento tinc por que em rebutgi i que em deixi d'agradar anar a dansa. Però no vull morir amb el dubte de : I sí li haguès dit?
AJUDAAA <3
Un petò i gràcies :)
InterPersonal

Hola Atenea Bluck!
Sóc la Mariona Busto, psicòloga d'Interpersonal. Moltes gràcies a tu per escriure'ns!
A vegades podem confondre l'admiració amb l'amor. Fa molts anys que us coneixeu i és normal que quan admires alguna persona li acabis trobant moltes coses positives i tinguis ganes d'estar amb ell. El més probable és que es tracti d’algú que reuneix els trets de personalitat que t’agraden, i que en un futur estiguis amb una persona de l’estil.
Has de valorar què vols aconseguir en dir-li el que sents i quines conseqüències pot tenir. Pensa que segurament esteu en punts vitals molt diferents (ell té 20 anys i tu en tens 15) i això fa difícil que la relació funcioni en aquests moments. Valora pros i contres i tu mateixa decideix què vols fer.
Una abraçada ben forta i bon estiu!
Mariona Busto
@marionabusto
www.consultajove.cat