summ💥💥💥
Hola adolescents!!!!! Bé, us volia fer una consulta perquè estic una mica "desesperada" amb aquest tema, mireu comença l'estiu i em vull posar una mica en forma i aprimar-me, perquè a els tios per molt que siguis guapa o lletja si no tens bon tipo no els agrades. I nose a mi aquest tema em te una mica cansada però no hi puc fer res. A mi m'encanta la xocolata i menjar bé i tampoc estic molt gorda, però si que faig una mica de panxa, sobretot cintura i les cames m'agradaria aprimar-les una miqueta. A partir del juliol començo el gim i m'agradaria que em donguessiu consells per quines màquines puc fer allà i altres, també m'agradaria saber quantes hores hi he d'anar en un dia, ja m'han dit que al principi no aguantaré gaire però m'agradaria saber les hores quan ja ho porti bastant més bé. I també hi ha un tio que m'atrau moltíssim però no el conec ni res, només que algun cop que ens hem trobat anava amb amigues meves i ell les ha saludat i igualment que no em coneixi a mi també em saluda sempre, m'agrada perquè és bastant més alt que jo i molt guapo..😍. I per acabar en l'aplicació d'adolescents, des d'allà no es poden fer consultes ni registrar-se?
Moltes gràcies!!!!
InterPersonal

Hola Mariia!
Sóc la Mariona Busto, psicòloga d'Interpersonal. Moltes gràcies a tu per escriure'ns!
Està mot bé que vulguis mantenir-te en forma, fer exercici i mantenir una dieta variada i equilibrada són les claus per aconseguir-ho. Tenir cura de la nostra salut ens fa estar i sentir-nos millor! De totes maneres no ho hem de fer pels altres o per agradar als nois, sinó per nosaltres mateixes, és molt important que ens acceptem i estimem tal com som!
Com saps, nosaltres som psicòlogues, no entrenadores personals, per tant el que pots fer és anar a algun gimnàs perquè puguin fer-te una rutina d'exercicis adaptats a tu. Segur que poden assessorar-te i resoldre tots els dubtes que tinguis.
Referent a aquest noi que t'atrau, és amic d'alguna de les teves amigues? Podries dir-li que te'l presenti, així podeu començar a conèixer-vos i aniràs veient si segueix agradant-te i no és només atracció.
Una abraçada i bon estiu Maria!
Mariona Busto
@marionabusto
www.consultajove.cat