ramadan
ola,soc musulmana,i em vull aprimar,estic aprofitant aquest mes de ramadan pero es que per la nit quan veig tot el menjar no em puc resistir i menjo massa...
no se que fer!
Si us plau no publiqueu el meu nom.
Sara Bujalance

Hola! Tranquil·la, sortirà el teu nom d'usuari però no el teu nom real. És completament normal que després del dejú del ramadà tinguis gana, així que quan arribi l'hora de menjar, menja, si no ho fas et podries posar malalta. Un cop hagi passat el Ramadan el que has de fer per assegurar-te un bon pes és menjar equilibrat, variat (com marca la piràmide alimentària), suficient (sense passar gana) i fer esport habitualment. També és important que un cop acabat el Ramadan facis 5 àpats al dia (3 principals: esmorzar, dinar i sopar, i 2 complementaris: 1 a mig matí i 1 a mitja tarda). Fent 5 àpats evitaràs arribar morta de gana a l'hora de menjar i menjaràs més tranquil.la. Molts petons!!