Consulta sobre amor
Bon dia,
Aquesta és la primera consulta que faig però si l'estic fent és perquè ho necessito. La qüestió es que jo tinc 14 anys i estic enamorat d'una companya de classe. Aquesta noia sap que m'agrada però no sap que estic molt enamorat d'ella. Per dir-li que no només m'agrada li vaig escriure una carta que li vaig acabar entregant, però vaig descobrir que quan va rebre la carta al veure que era meva la va llençar sense ni mirar de què tractava la carta. Això em va deixar destrossat i ara no sé si ella està sortint amb un altre noi. El cas és que segurament ella pasi de mi, és a dir, li importo el mateix que una pedra tirada al riu. Després de passar tot això no ser què fer, tinc un amic amb el que comento tot això i sap tot el que sento per aquesta noia però el que em fot és que a ella li importo una merda.
El que demano és algun consell, però el problema és que no sé de què, perquè després d'haver passat tot això ja no sé que vull, però del que sí que estic segur és de que no em vull oblidar d'ella, perquè és la primera vegada que m'enamoro de veritat d'algú i no vull que ella sigui només un record d'això.
Gràcies per la vostra atenció.
Atentament, Sergio
InterPersonal

Hola Sergio!
Sóc la Mariona Busto, psicòloga d'Interpersonal. Moltes gràcies a tu per la confiança! :)
Què dur és el que ens expliques! No és fàcil acceptar no ser correspostos, però no podem obligar a ningú a sentir el mateix que nosaltres. Vas fer molt bé i vas ser molt valent en escriure una carta per expressar els teus sentiments, però no podem controlar el que ella ha fet amb la carta. Pensa que estar pendent tota l'estona d'aquesta noia l'única cosa que t'aporta ara mateix és més patiment.
Nosaltres et recomanem que intentis posar una mica de distància, encara que costi. Distreu-te i recolza't en aquest amic que tens i que sap tot el que ha passat. És molt bonic enamorar-se però això no significa que hagis d'estar patint.
Una abraçada ben forta i molts ànims!
Mariona Busto
@marionabusto
www.consultajove.cat