Com puc dirli
Hola!, fa ia molt temps que estic sortint amb un nen porto uka 9 mesos pero trobo que ja no mestima com abans i jo a ell tampoc... magradarianque majudessiu a dirli que vull tallar amb ell tot i que se que si tallem ens farem mol mal als dos pero mes malnens fem estan junts i estimantnos poc... nose com puc dirli sisplau.
InterPersonal

Hola SoYyo!
Sóc la Mariona Busto, psicòloga d'Interpersonal. Moltes gràcies per la confiança!
El desamor és un dels pitjors sentiments que hi ha. El millor consell que et podem donar és que siguis sincera amb ell. Deixar una relació sempre fa mal, tant el que deixa, ja que té el pes de la responsabilitat de la decisió que ha pres i el dubte de si la decisió era l'encertada, com pel que és deixat, ja que de vegades un s’ho ensuma, d’altres vegades no... però una ruptura, per molt bé que es vulgui fer, sempre comporta dolor (si la persona a la qual deixes o que t’ha deixat t’importava i l’estimaves, és clar...).
Et recomanem que busquis el moment oportú, de tranquil·litat i que en pugueu parlar cara a cara i amb calma. Sigues sincera i resolgueu tots els dubtes que tingueu, i mireu la manera de gestionar la vostra relació després d'haver-ho deixat de manera que cap dels dos patiu innecessàriament.
Una abraçada ben forta i molts ànims!
Mariona Busto
@marionabusto
www.consultajove.cat