ajuda
aqueste estiu vull fer execici per mantenir el pes pero el problema es que no soc constant la bageria en pot. Com puc fer per tenir mes força de voluntat en fer esports sense ajuda d'altres persones?
InterPersonal

Hola Vma!
Sóc la Mariona Busto, psicòloga d'Interpersonal! Moltes gràcies per escriure'ns!
Està molt bé que vulguis començar a fer exercici per mantenir-te en forma, recorda combinar-ho amb una bona alimentació, variada i equilibrada! ;)
Una manera que pot ajudar-te a aconseguir l'objectiu que t'has proposat és marcar-te objectius a curt termini, que siguin assolibles, ja que si et marques fites molt altes, és probable que et desanimis i la mandra et guanyi! Per tant, millor començar a poc a poc per de mica en mica anar augmentant el nivell d'esforç. Et proposem que et facis un "planning", que puguis anar ajustant sobre la marxa, que t'ajudi a aconseguir-ho! Veuràs com ho aconsegueixes! També pot ajudar-te fer exercici amb alguna amiga, així us motiveu conjuntament :)
Una abraçada i bon estiu!
Mariona Busto
@marionabusto
www.consultajove.cat