Ell Mencanta*-* pero te novia
Hola!
fa unes setmanes vaig coneixer a un noi, es guapisim i sempre hem fa riure, te novia nomes desde fa 2 setmanes.
Ell hem diu que estic bona (guapa de cara i de cos tambe) que soc divertida i tal.... Només porten 2 setmanes no vull posarmeentre aquella relacio, pero esque mencata massa no paro de pensar en ell dia i nit, crec que la vol deixar perque no esta contenta amb la relacio que te amb ella.
Una cosa ho tinc clar no començare a tirarli la caña fins que pasin una o dues setmanes es clar...
Com puc enamorarlo? vull dir disimuladament...
gracies!!! petons!
InterPersonal

Hola!
Sóc la Mariona Busto, psicòloga d'Interpersonal. Moltes gràcies per escriure'ns!
La millor manera que hi ha per enamorar a algú és sent tu mateixa, natural i sense voler aparentar algú que no som. Per tant, el nostre consell és que siguis tal com ets, això és el que l'enamorarà. Mostra't simpàtica, comprensiva i de confiança!
Si de moment té parella, ens sembla molt bé que vulguis mantenir-te al marge i esperar a que deixi la relació. Això diu molt de tu i del respecte que tens a les relacions dels altres. De moment podeu seguir sent amics i a veure com va evolucionant la història...
Esperem que vagi tot molt bé!
Una abraçada i bon estiu!
Mariona Busto
@marionabusto
www.consultajove.cat