AMIGES
Hola,
Tinc un problema amb una amiga, el que em passa és que bé a l'institut tinc una amiga que es com una germana per a mi i dons a l'institut no la tracten gaire bé que diguem-ne, li diuen puta tot i que no fa res i coses així tota l'estona, realment no se perqué li ho fan aixó a ella però el cas és que s'està plantejant marxar del meu poble i canviar-se d'institut i bé no em fa cap tipus de gràcia, ja que no podré parlar gare amb ella, ja m'ha passat amb altres amiges i ho passo molt malament. L'he intentan convéncer però res.
Ja no se que fer perquè es quesdi amb mi!! :(
Si hos plau ajudaaaaa
InterPersonal

Hola baldufa,
Sóc la Laia Sala, psicòloga d'Interpersonal. Gràcies per escriure'ns.
Entenem que estiguis enfadada amb aquesta situació, però també has d'entendre el seu punt de vista. El que està passant a l'institut és una cosa molt greu i és molt desagradable fer front cada dia a aquesta situació. Segurament tampoc és una decisió fàcil per ella i els seus pares.
Per molt que a tu et faci mal, és un moment complicat per ella, així que fes-li costat i ajuda-la en aquest procés. Que noti el teu suport i senti que la vostra amistat és poderosa. Recorda que actualment és molt fàcil mantenir el contacte gràcies a les xarxes socials ;)
Aprofiteu aquest estiu per passar-lo juntes i de cara al setembre... us haureu d'adaptar a la nova situació...
Una abraçada!
www.consultajove.cat