Amor no correspos
Hola, veuràs, fa cosa de quasi un any vaig començar a parlar amb un noi del xat d'aqui d'adolescents, i a partir de llavors hem parlat cada dia, o quasi. És molt mono i molt agradable, i fa poc em vaig adonar que em començava a agradar, però el problema es que viu a 150km de mi i té tres anys més que jo, i no se que fer...
InterPersonal

Hola Neus,
Sóc la Laia Sala, psicòloga d'Interpersonal. Gràcies per escriure'ns.
Ostres! Quina història més bonica! Entenem que estiguis preocupada, perquè una relació a distància no és fàcil. No sabem si heu parlat dels vostres sentiments o si tens ganes de fer-ho, però potser abans hauries de valorar si estàs disposada a intentar una relació d'aquest tipus (en el supòsit que ell també vulgui).
Si vols intentar-ho, endavant! parla amb ell i deixa-li veure quins són els teus sentiments... També podeu mirar si us trobeu aquest estiu i a veure què sorgeix...
Si creus que serà massa dur per tu, potser hauràs de posar una mica de distància i intentar oblidar aquesta història.
La decisió està en tu.
Una abraçada
www.consultajove.cat