NO SE BALLAR
No se ballar, el noi que m'agrada sempre vol ballar amb mi a les festes, però no en se... les meves amigues em diuen que es deixar-me portar per la música, però enserio no puc, no se moure'm i no se que fer. Si no ho arreglo dubto que torni a anar a una festa.
InterPersonal

Hola Erika,
Sóc la Laia Sala, psicòloga d'Interpersonal. Gràcies per escriure'ns.
No ens queda clar si no balles per vergonya o perquè realment creus que no en saps. Si creus que no et saps, et direm que la música i el ball formen part de l'ésser humà des dels seus inicis, de manera que tots els humans (tots!) tenen la capacitat de sentir la música i ballar-la, d'acord?
Si et fa vergonya o et sents patosa, podeu fer algunes sessions de "prova" amb les amigues. Agafeu una tarda i us tanqueu en un garatge. Poseu música i passeu-vos tota la tarda ballant!! Veuràs com mica en mica agafaràs confiança i després de dues o tres sessions de tarda, tindràs ganes d'anar a una festa ;)
Recorda: no deixis mai que la vergonya et faci perdre una oportunitat de passar-t'ho bé!
Una abraçada bonica!
www.consultajove.cat