hi ha un noi al que li agrado però ami ell no m'agrada
hi ha un noi al que li agrado però ami ell no m'agrada. El problema es que no vui fer-li mal. Pero com li dic que no m'agrada si no sap que jo se que li agrado?
Sempre que quedem estem junts pero per a mi es com un germà...no com un novio.
Li dic que no m'agrada directament o espero a que em digui que li agrado? No tinc ni idea de que fer, ademes...ja m'agrada un altre noi però no vui sortir amb ell perque no vui que l'altre es senti malament...
InterPersonal

Hola Katte,
Gràcies per escriure'ns. Sóc la Laia Sala, psicòloga d'Interpersonal.
Entenem que tinguis por a fer-li mal, però no podem obligar-nos a enamorar-nos d'una persona, oi? Per molt que tu li agradis a ell, no pots influir en els teus sentiments. I tots ens trobarem que hi ha una persona que no correspon els nostres sentiments.
Per tant, si no vols ser tan directe per dir-li que no t'agrada, pots aprofitar alguna estona que quedeu per dir-li què sents realment per ell (que és un bon amic) i si et ve de gust, començar a parlar del noi que t'agrada. No podem estar protegint sempre als altres que no es facin mal.
Sigues honesta amb tu mateixa i deixa que els teus sentiments et guiïn.
Una abraçada!
www.consultajove.cat