Estic massa confosa
Hola,soc una noia d 17 anys de barcelona i necesito consell urgent,sincerament el necesito pk no se que he fe fer i stic massa confosa. Fa poc em vaig liar amb un xaval de la classe pero vam dir que no ho diriem a ningu pk es clar som de classe i fins aqui tot be i xo l'altre dia vai sortir de festa amb uns amics i amigues i em vaig turnar a liar davant de alguns dells amb un altre xiquet,i despres amb 1mes. se que vaig posar massa la pota pero nuse no vaig pensar amb les consequencies que aixo podia portarme..sincerament nose que he de fer simplement pel fet de que ara l'altre noi no em parla ni gairebe em mira..sincerament tambe nose pk no u fa si realemnt no li he fet res..i ara crec k estic comencan a sentir algo per ell pk la nostra historia es...bueno es extranya pero nose que fer,menys mal qud ha arribat l'estiu pero esque em fot massa k no em parli i nose k fer pk tinc por d parlarlo i k no em contesti..necesito consell urgent pk realment se k le cagat i massa i em fa por la opinio que pugui tenir ara de mi,ajuda sisplau
InterPersonal

Hola escorpi,
Sóc la Laia Sala, psicòloga d'Interpersonal. Gràcies per escriure'ns.
Pel que ens expliques, tu i el noi de la classe no teníeu cap relació, oi? Així, tu ets lliure d'embolicar-te amb les persones que et vinguin de gust!
Si has vist que s'ha enfadat i creus que és amb tu, pots demanar-li què li passa. Hauràs de respectar la seva resposta, ja que no podem controlar les emocions dels altres. Deixa que ell s'expliqui i aprofita per explicar-te tu. Si no teniu cap tipus de compromís, tu no has fet res de dolent, d'acord?
El compromís entre dues persones és cosa de dos i se n'ha de parlar sempre. No es pot donar mai per suposat, perquè llavors apareixen els mals entesos.
Sigues honesta amb ell i a veure com evoluciona....
Una abraçada!
www.consultajove.cat