atencioo es d'amor:"(
SIUSPLAU ENSERIO ESQUE CREC QUE M'AGRADA EL NOVIO D'UNA AMIGA MEVA. No es molt amiga perque la vaig coneixer fa poc. EM parlat de quedar i tal i no vull que senteri perque pensara malament i jo no quedo amb ell amb intencions de liarnos. Que faig? No preguntu si he de quedar amb ell o no. Si no que nose que fer perque crec que em comença a agradar i nose si dirli a algu/continuar parlar amb ell... vull que opineu nose.. i amb comentaris tambe, si heu passat pel mateix, siusplau😭. Si en un futur tallen jo estaria amb ell nose, es dolent aixo o no?😂 esque ami em fan aixo i bua la mato.
InterPersonal

Hola Nusee,
Sóc la Laia Sala, psicòloga d'Interpersonal. Gràcies per escriure'ns.
Els triangles amorosos solen comportar complicacions i com a mínim un dels tres pot quedar ferit. Nosaltres no podem dir-te què has de fer, però sí demanar-te que valoris bé quines són les conseqüències de cada acció. És a dir, si decideixes quedar i continuar parlant amb aquest noi, quina serà la reacció de la teva amiga? Suportaries que s'enfadés amb tu? I si decideixes apartar-te d'aquesta situació, et sentiràs bé? Sentiràs que has perdut una oportunitat? o que has conservat una amistat?
Cadascú té la seva escala de valors i en aquestes situacions és quan apareixen. Et toca decidir què té més pes per a tu.... i no és fàcil.
Una abraçada!
www.consultajove.cat