Probleeemon 3nois
Tinc un greeu problema.... no se q fer estic desesperada....
Crec q m'agraden 3 nois... En tinc un pel q sempre m'ha agradat és el primer i de tan en tan sempre cau algo i m'encanta i se q mai el podre oblidar del tot perquè es com una debilitat. L'altre és el primer amb el que vaig començar algo serio i realment mha fet sentir única i bueno tot això, i a l'laltre li he fet molt mal pero tot i així segueix buscant alguna cosa.... No se q fer, tampoc vull ser una guarra....
InterPersonal

Hola Anna,
Moltes gràcies per escriure'ns. Sóc la Laia Sala, psicòloga d'Interpersonal.
Sembla que tens un bon embolic al cap! i es barregen molts sentiments, oi? L'experiència ens diu que quan tenim tantes persones al cap és que potser no n'hi ha cap que ens agradi del tot. És a dir, és possible que tots tinguin alguna cosa que t'atrau, però cap d'ells amb suficient força.
En aquests casos, dóna't un temps per anar veient què t'agrada de cadascú i què et desperten.... no has de prendre la decisió avui, així que espera a veure com evoluciona.... Sovint el temps és un bon aliat pels embolics ;)
Una abraçada!
www.consultajove.cat