dubte sobre amor ( ja he fet 2 cops i no responeu ) siusplauu
Hola
Avere aixo sera una mica llarg. Prime dir k ns si esteu saturats o k pero he fet 2 consultoris fa una i dos setamnes i no arribe ni he posat allo de soc jo am el nom i tot. Si contrsteu:
El meu problema es k a mi m arade, i som amics i tal no mol i ns si li agrado i tal i no parlem x watsap ni res. Ella va am la gen popu
pero passem una hora al dia junts sols pk convlaidem la musica al baxiler i ns k fer. intento parlar mes?
Lo altre es k a poc a poc tots els meus amics han nat lianse i tal i io m kedo sol i ns k fer xk em diuen guapo i tal pero ns si es x dir o pk ningu em vol i em quedare sol. Tinc molt bones amigues i quan parlem d aixo no em troben cap defecte important x estar aixi i tinc por d quedam sol. K faig
InterPersonal

Hola Anonim!
Sóc la Mariona Busto, psicòloga d'Interpersonal. Moltes gràcies per tornar-nos a escriure! Primer de tot disculpa el nostre retard en contestar-te. Per si no has trobat la resposta a les altres dues consultes que ens vas fer, et tornem a contestar:
Com saps no podem saber si li agradem a algú si no és que li preguntem directament a aquesta persona. Expliques que a tu t'agrada i que sou amics però no massa, i nosaltres et proposem que aprofitis aquesta hora al dia que passeu junts, per consolidar més la vostra amistat, què et sembla? Sempre és un bon inici començar per una bona amistat! D'aquesta manera aniràs veient com evolucionen els teus sentiments i si realment t'agrada. També pots demanar-li el seu telèfon, així podeu parlar per WhatsApp també i podeu quedar fora de l'escola, com ho veus?
Pel que fa a liar-se, no et preocupis, que encara que et sembli un tòpic, a tots ens arriba el moment, tard o d'hora, així que tranquil, no desesperis. Gaudeix dels teus bons amics i amigues, passa-t'ho bé i veuràs com, quan menys t'ho esperis, arribarà algú amb qui compartir aquest moment. Ja ho veuràs!
Una abraçada ben forta i molts ànims!
Mariona Busto
@marionabusto
www.consultajove.cat