ja no es que pensar
Hola!
Fa cosa de 2 o 3 anys coneixement a un noi, des de llavors hem anat parlant i s'a convertit en el meu millor amic però des que ens vam conèixer vam connectar.
Parlem molt via xarxes socials però quan vam quedar en família l'unico que fa és mirar-me i intenta dissimular com si no ho hagués enxampat, algunes vegades em parla a la cara però és perquè jo prenc la iniciativa i després em torna a parlar tan normal per WhatsApp !
Jo de veritat que no ho entenc i quan parlem de nois amb els que surto es posa auto protector i molt gelós ... que consell em dones? perquè jo ja no sé què fer
Gràcies
InterPersonal

Hola Asm27!
Sóc la Mariona Busto, psicòloga d'Interpersonal. Moltes gràcies per la confiança!
Pot ser que tingui vergonya quan us veieu cara a cara i per això notes aquest canvi en ell. De totes maneres, per què no li comentes? Expliques que vàreu connectar des que us vàreu conèixer i que de mica en mica s'ha convertit en el teu millor amic, i per tant deduïm que hi ha força confiança entre vosaltres com per comentar-li com et sents quan us veieu. Prova-ho, a veure què et diu!
Per últim, com saps la gelosia no ajuda gens a una relació, sigui de parella o d'amistat, per tant és important que si detectes que es posa molt gelós ho puguis parlar amb ell, ja que sovint darrere la gelosia s'amaga inseguretat.
Esperem haver-te pogut ajudar una mica a aclarir-te!
Una abraçada i bon estiu guapa!
Mariona Busto
@marionabusto
www.consultajove.cat