☀️💦🏊🏼🎾👙↩️
Holaa! Sé que el títol no té res a veure però aixì és original i m'enrecordaré quan el vegi. Primer em presentaré una mica: Sóc una noia de 13 anys i no tinc gaires amics, 4 o 5 sí que tinc però més, no. I hi ha un noi que m'agrada😍 però ell a mi m'odia només per der lletja i friqui.
El cas es que com que no tinc molts amics, sempre vaig amb els meus pares per la ciutat i la veritat és que tinc vergonya perquè sempre veig el grup dels guais per allà i comencen a riure de mi. Per què? Perquè els adolescents ara sempre van amb amics per la ciutat i passen dels seus pares. Lo putjor és que el gup dels guais com que sempre els veig, li expliquen tot al noi que m'agrada. El que faig, el que m'agrada....TOT! I ara el noi que m'agrad opina malament de mi😭
Un dia vaig estar passajant per la ciutat i un noi del grup em va dir:
Eh tú, friqui, asquerosa!!- va dir un del grup
Jajajjaa!!😂-es van riure tots
Però el que em fastidia més és que ho diu davant de la gent aixì com si res.
Per altra banda, els meus pares avegades em pregunten "vols fer una volta amb nosaltres?" La veritat és que sí però per veure aquells tios que em falten el respecte davant de la gent,passo. Llavors els hi dic una mentira: "no puc ho sento, he quedat amb una amiga" i ells em somriuen, s'ho creuen i marxen.
És la millor mentira perquè aixì tinc temps per fer les coses que m'agraden: cantar, escriure, tocar la guitarra...etc i apart ningú em veu perquè estic a casa meva. I puc fer el que m dóna la ganaa😃Ningú em pot faltar el respecte!😌
Tinc un germà que és molt "popu" i jo una friqui. Ell avegades em pregunta... Per què no marxes de casa? Queda amb algú!! Tothom sap que no tinc amics i això és molt vergonyós😔
Ara que comença l'estiu i ja s'han acabat les classes, tothom va a la platja i a mi m'encanta la platja!!☀️ però sempre vaig amb la familia i tothom em veu fent el ridícul. Crec que ja estic. Resumin: què faig? Jo vull anar amb els meus pares als llocs on volen, però si em veuen els altres i comencen a faltar-me el respecte...passo. Quan arribo a casa em dónen ganes de plorar, vaig al lavabo, ploro i tiro la cadena del bàter perquè no es senti com ploro i els meus pares no s'enterin.
Què faig? No puc continuar més aixì!! Ajudaa😘
#ànims#sou#els#millors#adolescents💚
InterPersonal

Hola bonica,
Sóc la Laia Sala, psicòloga d'Intepersonal. Gràcies per escriure'ns!
Entenem com et sents, no és fàcil renunciar a allò que vols fer per por al que et diran. Com tu dius, aquestes persones t'estan faltant al respecte i no pots permetre que això canviï els teus plans. Ara ja s'ha acabat el curs, però de cara al curs vinent, ho has de notificar de seguida al nou tutor, d'acord?
Pel que fa a aquest estiu... Et deixem aquest conte:
OP9C60.htm
Fes allò que et vingui de gust fer. Escolta en cada moment què necessites i aplica-ho, però que no sigui per por:
- Si et ve de gust anar a donar un vol amb els teus pares, fes-ho! La família és una part important d'un mateix i és fantàstic estar-ne orgullós. Si vols explica'ls que hi ha un grup de gent que et molesta i canvieu la ruta o busqueu altres activitats en família.
- Si tens ganes de quedar-te sola a casa, digues-ho als teus pares i disfruta dels teus moments de solitud creant, ballant o escrivint. Els moments amb un mateix són impagables
- Si tens ganes de sortir a donar una volta, proposa-ho als teus amics. Dius que en tens pocs, però ningú té més de 4 o 5 amics de veritat. Així que, aprofita que tu els tens i munteu algun pla divertit per aquest estiu ;)
Una abraçada bonica!!!
www.consultajove.cat