depresió?
tenia parella de fa 3 anys, i vaig conèixer una persona que ho va canviar tot en mi,m'hi vaig enamorar perdudament vaig deixar la meva parella i vaig confessar el meu amor,però la resposta va ser un no(ja havia passat un any fins que m'ho va dir)vaig cometre molts errors i vaig acabar per el mal camí.
ja ha passat un altre any i he tornat amb la meva anterior parella i sóc feliç alguns moments,però segueixo perdudament enamorada de l'altre persona,vaig passar moltes nits plorant i dies sense sortir de casa ni quedar amb els amics,hom em van intentar animar però sol ho aconseguia el seu somriure. Duran un més no ens varem veure i m'hi vaig intentar oblidar però quan la vaig veure vaig començar a plorar desconsoladament,he tornat a recaure i ja torno a estar deprimida,sento que la meva vida no té sentit sense ella.. sempre t'estimaré la meva Dolça Boja
InterPersonal

Hola invisible,
Moltes gràcies per escriure'ns. Sóc la Laia Sala, psicòloga d'Interpersonal.
Oblidar una persona no és fàcil i porta el seu temps. És un procés que cal seguir, que pot ser dolorós i que pot tenir moments de tristesa i de nostàlgia. De totes maneres, el més important per oblidar una persona és prendre la decisió d'oblidar-la.
Pel que ens expliques, sembla que encara no tens molt clar els teus sentiments. Dóna't uns dies per pensar i reflexionar sobre el que sents. I si veus que no estàs compromesa amb la teva anterior parella, siguis honesta i explica-li la situació. Et sentiràs millor amb tu mateixa i evitaràs que us feu més mal.
Sigues pacient i pren-te el temps que necessites per prendre la decisió que tu creguis, però de manera ferma. D'acord?
Una abraçada!
www.consultajove.cat