nervis.. amor? o alguna altre cosa.
donsss... Hi ha un noi.. que cuan s'apropa a mi em pose dels nervis, y a sobre te la mania d'aproparse mol a mi y es queda a centimetrres, y aixo que no tenim gaire confianza, y avui per exemple, feiem una obra de teatre y dons estaba aseguda a terra, y s'ha quedat devant meu le mirat y ma terat el serrell cap a enderere, y li dic que pas y em diu res aixi es millor, y a marxat... depres sempre el pillo miratme y es molt incomode.. pero te novia, aixi que nose molt bé que significa tot el que fa... Que em podriau dir?
pensue que li molo o algu aixi?
y ho mes imporatat pot ser que m'estigui comnezant a molar a mi? eske nose gaire que se sent.
InterPersonal

Hola Raquelsan!
Sóc la Mariona Busto, psicòloga d'Interpersonal. Moltes gràcies per escriure'ns!
Doncs pel que expliques sembla que aquest noi està bastant pendent de tu, però nosaltres, igual que tu, no podem saber si és perquè està començant a sentir alguna cosa per tu o perquè es comporta així amb totes les seves amigues. Com saps, l'única manera de saber-ho és preguntant-li directament a ell. De totes maneres, si ara ell té nòvia tot es complica una mica més...
Si veus que t'incomode molt el que fa (mirar-te fixament, apropar-se molt i quedar-se a centímetres, etc.) podries comentar-li, a veure què et diu?
Per últim, tranquil·la que si comences a sentir alguna cosa per ell, ho notaràs tu mateixa. Normalment, notem que algú ens agrada perquè constantment estem pendents d'aquella persona, ens posem nervioses quan ens diu alguna cosa o quan li hem de dir nosaltres, sentim "papallones" a l'estómac quan està a prop... no pateixis que si et mola, ho aniràs notant! No et pressionis!
Esperem que us vagi molt bé!
Una abraçada ben forta i bon estiu!
Mariona Busto
@marionabusto
www.consultajove.cat