Propòsit per l'estiu
Hola,
aquest any m'he proposat trobar un novio o un rotllo per l'estiu. Tinc 15 i encara no m'he liat amb cap noi. Les meves amigues diuen que no em preocupi, que sóc bona noia a més de guapa, però la majoria d'elles ja han tingut. No estic desesperada ni res, i després d'una relació que vaig tenir que va durar un temps, ara em sento disposada a intentar-ho de nou amb altres nois. Alguns de l'insti m'han tirat la canya o el Titanic, pero cap d'ells m'agrada. Que puc fer si només volen estar amb mi nois que no m'interesen?
He pensat, potser, que hauria de relacionarme més amb gent de fora de l'institut i conèixer gent nova. Però encara i així, només s'em declaren nois de 12 o 13, o que no m'agraden. Espero que si això continua no acabi afectant en la meva autoestima.
InterPersonal

Hola Sam,
Gràcies per escriure'ns! Sóc la Laia Sala, psicòloga d'Interpersonal.
És fantàstic fer-nos propòsits per l'estiu, però potser el que t'has marcat és molt ambiciós, no creus? Per què no el modifiques i ho vius des de la diversió? Com per exemple: "conèixer més persones" o "conèixer persones que facin...." o que els agradi "x".
Així no et poses tanta pressió a sobre i et divertiràs més! És important que tinguis clar quins són els teus gustos i sàpigues dir no quan no t'interessa aquella persona. L'opció de conèixer gent de fora del teu cercle és molt interessant. Busca plans i activitats on puguis relacionar-te amb altra gent i veuràs com mica en mica et sentiràs més còmode parlant amb desconeguts ;)
Una abraçada!
www.consultajove.cat