El meu millor amic...
Hola!
Estic enamorada del meu millor amic i ell fa un mes em va dir que jo li havia agradat des de novembre fins fa dos mesos. Últimament parlem més que mai per whatsapp i a classe està més simpàtic que de costum...
Ell sabia que jo li agradava abans, però li vaig dir que ja no. I es que la veritat ja no se que fer, si dir-li que m'agrada o no li dic res i seguim sent amics, perquè se que si arribéssim a sortir junts no duraríem pas molt, perquè som molt diferents i acabaríem sempre barallant-nos, i si llavors tallem se que no tindrem la mateixa confiança que abans... Però totes les meves amigues em diuen que no perdo res per dir-li, el que passa es que potser ell no em correspon. Estic feta un lio:/ Ajuda siusplau!!
InterPersonal

Hola Estel27!
Sóc la Mariona Busto, psicòloga d'Interpersonal. Moltes gràcies per escriure'ns!
És normal que estiguis feta un lio! Has de posar tu mateixa en una balança els pros i contres de dir-li el que sents. Com saps, quan manifestem els nostres sentiments cap a una altra persona correm el risc de no sé correspostos, però a vegades val la pena assumir el risc i si finalment l'altra persona no sent el mateix que nosaltres, no ens queda una altra que acceptar-ho i respectar-ho, i veure de quina manera podeu seguir sent amics sense que això us faci patir.
Sabem i som conscients que no és gens fàcil declarar-se a algú, però vosaltres teniu força confiança, sou millors amics i amb això ja teniu molt guanyat ;)
Facis el que facis que us vagi molt bé! Molta sort guapa!
Una abraçada ben forta i bon estiu!
Mariona Busto
@marionabusto
www.consultajove.cat