Conversa de la meva novia amb el seu ex
Hola.
Fa pocs dies vaig veure una conversa de la meva novia amb el seu ex, que va tenir lloc quan ella i jo portavem 5 mesos (actualment 1 any i 3 mesos).
En aquesta conversa, el exnovio l'enviava una foto de quan estavem junts amb el tipic missatge que la trobava a faltar i la meva novia li responia amb un "On va haverhi foc cendres queden", amb un seguit de sempre estaras present en mi, m'ha agradat el detall, haviam si ens truquem.... I aixo acompanyat de cors i aquestes coses.
El fet es que a mi aixo, quan ho vaig veure em va sentar molt malament, i encara em segueix sentant molt malament. Ho vaig estar parlant amb ella, em va dir que allo no volia dir res ja que m'estima a mi i que la conversa amb el seu ex la trobava normal i que no era per posarase aixi. Tambe em sento enganyat, tot i que estic segur de que ella mai m'ha enganyat amb un altre i que m'estima. La confiança amb ella la he perdut, o com a minim una part, i crec que nomes el temps podra solucionarho, encara que no sigui del tot.
No se que fer, ja que tot el que es podria explicar crec que ja ho ha fet la meva novia, pero jo per mes que ho intenti no aconsegueixo estar be i em sento decebut i potser enganyat. Em podeu aconsellar sisplau? He parlat amb algun amic pero tampoc aconsegueixo estar be.
Gracies i bon dia.
InterPersonal

Hola Sergi,
Sóc la Laia Sala, psicòloga d'Interpersonal. Gràcies per escriure'ns.
És natural que llegir aquesta conversa t'hagi afectat i t'hagi activat les alarmes de la gelosia i la desconfiança. I et felicitem per haver parlat amb ella.
Desconeixem els detalls de tota la història, però aquesta conversa té gairebé un any i només feia 5 mesos que estaveu junts. Això vol dir que des de llavors no han tingut més contacte. Hi ha persones que, tot i que deixen la relació, continuen sentint afecte per aquella persona. Això no podem confondre-ho amb l'amor i amb les ganes de recuperar la relació, sinó que pot ser un sentiment de nostàlgia i agraïment pels moments viscuts.
La teva parella t'ha demanat que confiïs en ella, i si tu ho necessites, li pots demanar que t'expliqui cada vegada que parli amb el seu ex (per no sentir-te enganyat). Com ho veus?
Esperem haver-te ajudat a entendre una mica més la situació.
Una abraçada!
www.consultajove.cat