pfpfpfpfpf heelpp
la! En primer lloc m'agradaria donar les gràcies perquè la veritat és que aquest consultori ajuda molt.La qüestió és la següent:
Mesuro 1'68 i peso 53kg. Jo em veig bastant grassa, ja que tothom està més prim que jo, tot i que ja sé que no m'he de comparar. M'agradaria tenir tigh gap o si més no, unes cames boniques ja que les meves no ho són gaire. També m'agradaria saber si sabeu cap exercici que redueixi la "cadera" perquè sóc prima de dalt, però quan arriba a la cadera sóc súper ampla i semblo deforme, ja que no crec que ha gaires nois els agradi gaire un cos deforme, tot i que ja sé que per gustos els colors. Responeu si us-plau,és molt important per mi.
Sara Bujalance

Hola! El teu pes és baixet, està prima! No necessites aprimar res, de debò! A més, el thigh gap no és biològicament possible (la majoria de fotos on hi ha thigh gap és degut a photoshop o a alguna mena de truc). El que sí pots fer per tenir unes cames boniques és, a més de menjar equilibrat (tal i com marca la piràmide alimentària) fer esport. Qualsevol esport que t'agradi t'anirà bé, el truc és fer-ho de forma habitual (al voltant d'uns 3 cops a la setmana). Si vols treballar cames i cadera en conret fes bicicleta, step, patinatge i/o exercicis com aquests:
I recorda que el cos femení té, de forma natural, les cames més amples, de la mateixa manera que els nois tenen, de forma natural, l'esquena més ampla, així que el teu cos no té res de deforme, al contrari, és un cos femení, estima'l!! Molts petons!!