Ni puc mes... Estic desesperada.
Hola, soc una nena de 17 anys, que realment ja no puc aguantar mes aquesta situació en la que estic... Estudio 2 bachillerat i soc d'Algeria. Bé vaig venir aqui cuan tenia un any, es a dir que ja porto casi 17 anys aqui ja que estic apunt de cumplir els 18.
A casa sempre hi ha problemes, sofreixo maltractament per part de pare i germa. Realment busquen la minima excusa per monparmela... I d'aixó ja fa temps... He intentat parlar amb el pare pero no es pot.. Sempre que intento parlar ambell m'acaba pegan o cridant... I amb el meu germa igual, un cop vaig tindre que anar a l'escola amb l'ull morat durant mes d'una detmana. Realment acudeixo a vosaltres per a que m'aconselleu perque estic desesperada... I ja no tinc ganes ni de viure perque per viure així prefereixo no viure... He pensat molts cops de escaparme de casa pero seria una cagada bestial ja que no tinc on anar ni a qui acudir i em sap greu per la meva mare su no te culpa de res... Estic desesperada per aixo us demano siusplau que m'aconselleu. Gracies.
InterPersonal

Hola bonica,
Sóc la Laia Sala, psicòloga d'Interpersonal. Gràcies per escriure'ns.
Ens sap molt greu la situació tan bèstia que estàs vivint. Cap persona es mereix viure amb aquest dolor i aquesta por. Des d'aquí t'enviem tota la nostra energia!
És important que parlis d'aquesta situació al teu tutor o tutora, o si ja no hi tens accés, al teu metge de capçalera, o algun adult amb qui hi tinguis confiança. Així s'activaran els codis per protegir-te. Has de ser valenta i vèncer la por a les conseqüències. La nostra societat no permet aquest tipus de maltractament, per tant, si notifiques de la teva situació, et diran els passos que hauràs de seguir per poder-hi posar fre.
Esperem notícies teves,
Una abraçada enorme,
www.consultajove.cat