parella
Sóc una noia de 17 i estic amb un noi. Portem 2 mesos de rotllo i les meves amigues sempre em pregunten perquè mai dic que és el meu novio. La veritat és que no em definit qui tipus de relació tenim, però si els límits (com no liar-se amb altres,...) i la veritat és que no m'importa donar-li un nom a aquesta relació, però ho hauria de fer o no passa res?
InterPersonal

Hola Anònim!
Sóc la Mariona Busto, psicòloga d'Interpersonal. Moltes gràcies per escriure'ns!
A vegades ens pressionem per haver de posar nom al que tenim, i això és una decisió que heu de prendre vosaltres. Si heu establert que teniu una relació "d'exlusivitat" és a dir, que no podeu estar amb altres persones mentre estigueu junts, ja és alguna cosa més que amistat el que hi ha entre vosaltres.
Si tens ganes de posar nom a la vostra relació, parla-ho amb ell i decidiu que voleu fer. Si voleu seguir igual sense acabar de definir el que teniu, també està bé. Recorda que la decisió és vostra! ;)
Una abraçada i bon estiu!
Mariona Busto
@marionabusto
www.consultajove.cat